Danspin
Vilnonių kilimų verpalų gamintoja
0+
0+
0Business Central
Apie įmonę
1931 m. įsteigta „Danspin“ yra pirmaujanti vilnoniams kilimams skirtų verpalų tiekėja. Savo inovacijų istorija išsiskirianti įmonė 1968 m. pradėjo kuokštinių kilimų verpalų gamybą. „Danspin“ gaminiai naudojami visur, kur reikia aukštos kokybės verpalų – nuo kilimų kruiziniuose laivuose ir viešbučiuose iki kilimų namams.
Iššūkiai
- Daug rankinio darbo: įmonė neturėjo „Dynamics NAV“ lokalizacijos skirtos Lietuvai, todėl daug apskaitos užduočių buvo atliekamos rankiniu būdu.
- Savitarnos trūkumas: įmonei trūko savitarnos portalo, skirto pagrindiniams žmogiškųjų išteklių ir dokumentų valdymo procesams.
- Pasenusi sistema: sena „Dynamics NAV“ versija nebeatitiko augančių „Danspin“ poreikių.
Sprendimai
- „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ universalios verslo valdymo sistemos versija debesyje („SaaS“) buvo pasirinkta dėl to, kad ją buvo patogu pritaikyti pagal konkrečius „Danspin“ verslo poreikius ir svarbiausius verslo procesus valdyti vienoje debesijos platformoje.
- „Alna HR Office“ yra personalo valdymo ir darbo užmokesčio apskaitos sprendimas, pagrįstas „Microsoft Dynamics 365 Business Central“. Sistemą sudaro 6 moduliai, kurie užtikrina sklandų pagrindinių žmogiškųjų išteklių procesų veikimą: darbo laiko ataskaitą, darbo užmokesčio skaičiavimaą, žmogiškųjų išteklių valdymaą, žmogiškųjų išteklių savitarną, kasmečių atostogų valdymą ir darbuotojų skatinimą.
Įdiegtų sprendimų naudos:
- Perėjus prie debesijos sistemos, visos pagrindinės verslo operacijos dabar sklandžiai integruotos į vieną platformą. Sujungus operacijas, duomenys yra geriau matomi ir lengviau pasiekiami.
- Didesnis saugumas ir veiksmingumas: debesijos pagrindu sukurta infrastruktūra užtikrina didesnį saugumą, leidžia patogiai optimaliu laiku planuoti atnaujinimą, todėl sumažina veiklos trikdžius.
- Didesnis veiklos efektyvumas: modernizuotos sistemos ir supaprastinti procesai prisidėjo prie didesnio bendrojo veiklos efektyvumo.
- Visi žmogiškųjų išteklių dokumentai dabar tvirtinami skaitmeniniu būdu per „Alna HR Office“ savitarnos portalą.
- Iki minimumo sumažinta apskaitos klaidų tikimybė ir užtikrintas didesnis kasdienių apskaitos užduočių greitis.
- Visi apskaitos procesai visiškai atitinka Lietuvos Respublikos teisės aktų ir Lietuvos Respublikos darbo kodekso reikalavimus.
- Didesnis bendras veiklos efektyvumas.
Atsiliepimai
Norite sužinoti daugiau?
Susisiekime.