Viking Industrier
Medinių sodo gaminių gamintojas
0+
0+
0Business Central
Apie įmonę:
„Viking Industrier“ projektuoja, gamina ir parduoda aukštos kokybės medinius sodo gaminius ir priedus. „Viking Industrier“ siūlo platų sodo gaminių asortimentą, įskaitant pavėsines kepsninėms, sodo namelius, paviljonus, apvalias ir įprastas pirtis, kubilus, stovyklavimo gaminius. Įmonės gaminiai subūrė lojalią tarptautinę klientų bazę, klientai iš tokių šalių kaip Norvegija, Vokietija, Nyderlandai, Jungtinė Karalystė, Prancūzija ir Danija džiaugiasi išskirtine gaminių kokybe ir dizainu.
Iššūkiai
Perėjimas prie debesijos infrastruktūros: įmonė suprato būtinybę pereiti nuo senesnės „D365 Business Central“ verslo valdymo sistemos įmonės serveriuose (On-Premise) prie sistemos debesijos infrastruktūroje (SaaS). Šio pokyčio tikslas – supaprastinti būsimus sistemos atnaujinimus ir laiku įdiegti saugumo pataisas, taip užtikrinant sklandų ir efektyvų sistemos naudojimą.
Personalo ir darbo užmokesčio valdymo tobulinimas: įmonei nuolat plečiantis, turima personalo ir darbo užmokesčio valdymo sistema nebeatitiko augančių įmonės poreikių. Reikėjo rasti būdą supaprastinti žmogiškųjų išteklių procesus ir padidinti darbo užmokesčio skaičiavimo tikslumą.
Sprendimai:
„Microsoft Dynamics 365 Business Central“: ši universali verslo valdymo sistema pasirinkta siekiant suvienodinti ir automatizuoti svarbiausias verslo operacijas. Šią sistemą patogu pritaikyti prie konkrečių verslo poreikių. Ji idealiai atitinka „Viking Industrier“ poreikius ir leidžia valdyti svarbius procesus vienoje debesijos platformoje.
„Alna HR Office“: „Alna HR Office“ – patikimas personalo valdymo ir darbo užmokesčio apskaitos produktas, pagrįstas „Microsoft Dynamics 365 Business Central“, – buvo puikus „Viking Industrier“ personalo valdymo problemų sprendimas. Jį sudaro šeši moduliai, užtikrinantys sklandų darbo laiko ataskaitų teikimą, darbo užmokesčio skaičiavimą, personalo valdymą, savitarnos galimybes, kasmetinių atostogų valdymą ir darbuotojų skatinimą.
Privalumai:
- Perėjus prie debesijos sistemos, visos pagrindinės verslo operacijos dabar sklandžiai integruotos į vieną platformą. Sujungus operacijas, duomenys yra geriau matomi ir lengviau pasiekiami.
- Didesnis saugumas ir veiksmingumas: debesijos pagrindu sukurta infrastruktūra užtikrina didesnį saugumą, leidžia patogiai optimaliu laiku planuoti atnaujinimus, todėl sumažina galimus veiklos trikdžius.
- „Alna HR Office“ moduliai supaprastino ir išplėtė personalo ir darbo užmokesčio valdymo operacijas. Sprendimas leido iki minimumo sumažinti apskaitos klaidas, padidinti darbo greitį ir pagerinti veiksmingumą.
- Didesnis veiklos efektyvumas: modernizuotos sistemos ir supaprastinti procesai prisidėjo prie didesnio bendrojo veiklos efektyvumo.
Atsiliepimai
Norite sužinoti daugiau?
Susisiekime.