Alna HR Office
Darbo užmokesčio apskaitos programa sukurta apskaitai, personalo valdymui ir darbuotojų savitarnai.
Alna HR Office yra Microsoft Dynamics NAV (Business Central) sprendimas, skirtas sklandžiam, visų su darbuotojais susijusių procesų valdymui: darbo laiko apskaitai, darbo užmokesčio skaičiavimui, personalo valdymui, darbuotojų savitarnai, įsipareigojimų apskaitai ir darbuotojų skatinimo skaičiavimui.
Personalo valdymo sistema
Įsakymų, darbo sutarčių rengimas pagal įmonės patvirtintą formą
Darbuotojų duomenų bazė, įskaitant buvusias darbovietes
Automatiniai perspėjimai apie bandomojo laikotarpio, terminuotų sutarčių, vaiko priežiūros atostogų pabaigą, darbuotojų gimtadienius ir kt.
Personalo ataskaitų paketas
Etatų planavimas
Masinis pagrindinių darbuotojų duomenų atnaujinimas
Buvusių darbuotojų duomenų bazė ir informacijos analizė (darbo sutarties nutraukimo priežastys ir kt.)
Darbo laiko apskaita
Įvairių tipų darbo grafikai
Darbo laiko apskaitos žiniaraščių importas/eksportas
Suminė darbo laiko apskaita
Automatinis kasmetinių atostogų kaupimas ir skaidymas pagal darbo metus
Automatinis nepanaudotų atostogų likučių skaičiavimas
Neatvykimų apskaita (atostogos, ligos, vaiko priežiūros atostogos ir kt.)
Duomenų apie darbuotojo nedarbingumą importas iš SODRA sistemų
Darbo laiko apskaitos ataskaitų paketas
Darbo užmokesčio programa
Įvairūs darbo užmokesčio skaičiavimo metodai
Automatinis viršvalandžių kaupimas, kai dirbama pagal suminę darbo laiko apskaitą
Vienkartinių ir periodinių išmokų skaičiavimas
Išmokėjimų formavimas SEPA formatu į visus Lietuvos bankus
Apmokestinamų, bet neišmokamų sumų (pajamų natūra) skaičiavimas
Darbo užmokesčio skaičiavimo ataskaitų paketas
Elektroninių ataskaitų, teikiamų valstybės institucijoms, paketas
Įvairių ataskaitų pagal pasirinktas užklausas generavimas
Įsipareigojimų apskaita
Įmonės įsipareigojimų darbuotojams apskaita
Įmonės įsipareigojimų SODRAI apskaita
Atostogų rezervo apskaita
Darbuotojų skatinimo išmokų skaičiavimas
Koeficientų, sąlygų bei bazių loginis aprašymas
Skatinimo išmokų skyrimo sąlygų aprašymas
Informacijos, susijusios su skatinimo išmokomis, importas iš kitų sistemų
Priskaičiuotų skatinimo sumų perdavimas į darbo užmokesčio sistemą, automatinis fiksavimas
Savitarnos portalas
- Atostogų bei komandiruočių prašymų pildymas, tvirtinimas ir tvirtinimo proceso sekimas
- Darbuotojo asmeninės informacijos, susijusios su pozicija įmonėje bei darbo užmokesčiu atvaizdavimas
- Pavaldinių kontaktinės informacijos, bei atostogų likučių atvaizdavimas vadovams
- Nepanaudotų atostogų likučio atvaizdavimas duotoju momentu ir metų pabaigai
- Atostogų ir komandiruočių prašymų istorija
- Atostogų prašymai savitarnos portale automatiškai fiksuojami kaip neatvykimai į darbą darbo užmokesčio skaičiavimo modulyje
- Kiekvieno mėnesio atsiskaitymo lapeliai apsaugoti papildomu slaptažodžiu
Kodėl Alna HR Office?
Darbo užmokesčio programa sukurta apskaitai ir personalo valdymui
Optimizuoja kasdienes operacijas ir vidinius personalo procesus
Lengvai pritaikomas atskirų įmonių specifiniams poreikiams
Padidina darbo efektyvumą
Kaštų ir darbo sąnaudų ekonomija
Mažiau rankinio darbo, minimizuota klaidų tikimybė
Alna HR Office padės rūpintis jūsų darbuotojais nuo pat pirmosios jų darbo dienos.
Dažniausiai užduodami klausimai
Turime labai komplikuotą darbo užmokesčio skaičiavimą ar mums tiks Alna HR Office?
Alna HR Office turi labai plačias darbo užmokesčio skaičiavimo ir darbo grafiko formavimo galimybes, kurios gali prisitaikyti ir prie sudėtingiausių apskaitos procesų: nuo darbo užmokesčio apskaitos logistikos kompanijose iki trečiųjų šalių darbo jėgos apskaitos verslo procesų paslaugas (BPO) teikiančiose bendrovėse.
Ar su Alna HR Office yra galimybė vesti suminę darbo apskaitą?
Taip, sistemoje yra galimybė vesti suminę darbo laiko apskaitą ir automatiškai kaupti bei apskaitinio laikotarpio pabaigoje apmokėti suminius viršvalandžius. Sistemoje realizuoti keli suminio darbo užmokesčio apskaičiavimo algoritmai:
- sutartinis mėnesinis atlyginimas dalinamas iš vyriausybės patvirtinto 5 darbo dienų grafiko valandų, padaugintų iš etato dydžio ir dauginamas iš faktiškai dirbtų valandų (suminio laikotarpio pabaigoje susidarę viršvalandžiai apmokami 0,5 karto)
- sutartinis mėnesinis atlyginimas dalinamas iš vyriausybės patvirtinto 5 darbo dienų grafiko valandų, padaugintų iš etato dydžio ir dauginamas iš faktiškai dirbtų valandų pagal vyriausybės patvirintą 5 darbo dienų grafiką padaugintų iš etato dydžio (suminio laikotarpio pabaigoje susidarę viršvalandžiai apmokami 1,5 karto)
- sutartinis valandinis atlyginimas dauginamas iš darbuotojo faktiškai dirbtų valandų (suminio laikotarpio pabaigoje susidarę viršvalandžiai apmokami 0,5 karto)
Ar Alna HR Office sprendimas yra pastoviai atnaujinamas?
Taip, Alna HR Office turi aktyvų funkcionalumo vystymo planą (Roadmap) ir visada atitinka aktualius teisių aktų pakeitimus.
Ar su Alna HR Office galėsime generuoti ataskaitas?
Taip, galėsite pasinaudoti plačiu Alna HR Office ataskaitų paketu: nuo personalo ir darbo laiko apskaitos iki darbo užmokesčio ataskaitų, bei ataskaitų teikiamų VSDF, VMI ir VDI. Beto galėsite sugeneruoti ir individualias ataskaitas pagal pasirinktus kriterijus.
Turime savo darbuotojų skatinimo sistemą, ar su Alna HR Office galėsime skaičiuoti papildomus priedus naudojant skirtingas skatinimo metodikas?
Žinoma, Alna HR Office turi darbuotojų skatinimo modulį, kuriame galima aprašyti skirtingus skatinimo priedų skaičiavimo algoritmus.
Ar dabuotojų savitarnos portale sukurtas atostogų prašymas patenka tiesiai į apskaitą?
Taip, po to, kai vadovas patvirtina atostogų arba komandiruotės prašymą, jis nusiunčiamas tiesiai į Alna HR Office darbo laiko apskaitos modulį.
Ar darbuotojų savitarnos portalas suderinamas su mobiliaisiais įrenginiais?
Taip, darbuotojo savitarnos portalu galite naudotis tiek savo kompiuteryje, tiek ir planšetėje arba telefone.
Atsiliepimai
Norite sužinoti daugiau?
Susisiekime.