Dynamics 365
Naujos kartos verslo valdymo sistemos
Microsoft Dynamics 365 išplečia tradicines verslo valdymo sistemų galimybes, prie tradicinių finansų, verslo analitikos, pardavimų, logistikos, projektų valdymo modulių prijungdama rinkodaros modulį Dynamics 365 for Marketing, išplėstą mažmeninės prekybos modulį Dynamics 365 for Retail bei išsamų žmogiškųjų išteklių valdymo modulį Dynamics 365 for Talent.
Nebūtina diegti visos sistemos iš karto, galite rinktis geriausiai jūsų verslui tinkantį modulį arba jų rinkinį, kurį bet kada galėsite papildyti.
Dynamics 365 Business Central
Universali, bazinių apskaitos programų ribas peržengianti verslo valdymo sistema, lengvai pritaikoma kiekvienam verslui. Leidžia kontroliuoti pagrindinius įmonės procesus, valdyti finansus, analizuoti ir prognozuoti veiklos rezultatus, didinti verslo pelningumą. Sistemoje glaudžiai integruojamos išteklių valdymo ir klientų duomenų bazių sistemos: vienoje vietoje generuojami įrašai apie klientą, jo sandorius, elgseną ir logistikos informacija apie turimus išteklius ir užsakymus.
Dynamics 365 Business Central - tai nauja Microsoft Dynamics NAV versija.
Dynamics 365 for Finance and Operations
Didelėms įmonėms ir koncernams skirta verslo valdymo sistema, leidžianti vienoje vietoje valdyti visų įmonės padalinių ar įmonių grupių, veikiančių keliose rinkose, svarbiausius veiklos procesus, formuoti konsoliduotas ataskaitas, analizuoti verslo rezultatus ir plėtros galimybes. Ši sistema turi daugiau nei 1000 specifiniams įvairių verslo šakų poreikiams skirtų plėtinių. Išsami, aktuali ir palyginama informacija apie visus verslo padalinius sudaro galimybes vadovams tinkamu laiku priimti pagrįstus sprendimus ir efektyviai valdyti tarptautinį verslą.
Dynamics 365 for Finance and Operations - tai nauja Microsoft Dynamics AX versija.
Dynamics 365 for Retail
Sprendimas mažmeninei prekybai, padedantis individualizuoti klientams teikiamus pasiūlymus tiek fizinėse parduotuvėse, tiek elektroninėje erdvėje. Pardavėjas operatyviai gauna išsamią informaciją apie konkretų klientą, jo įpročius ir ankstesnius pirkimus.
Dynamics 365 for Retail skatina klientų lojalumą, padeda sukurti gerąją vartotojų patirtį ir didinti pardavimus.
Dynamics 365 Human Resources
Dynamics 365 Human Resources suteikia įžvalgas apie jūsų darbuotojus ir padeda jums kurti duomenimis ir analitika pagrįstą darbuotojų patirtį įmonėje. Nuo darbuotojų savitarnos iki darbo užmokesčio ir darbuotojų skatinimo, bei Poweri BI analitikos.
Dynamics 365 for Marketing
Sprendimas, skirtas rinkodaros procesų automatizavimui. Pardavimai betarpiškai sujungiami su rinkodaros procesais, o klientams siūlomos būtent jiems tinkamiausios prekės ir paslaugos. Dynamics 365 for Marketing potencialius klientus paverčia pastoviais klientais.
Dynamics 365 for Project Service Automation
Sprendimas, skirtas projektų valdymo automatizavimui. Projekto eigos, kaštų, pajamų ir planuojamo pelningumo ataskaitos bei vizualizacijos - tai įrankiai, kurie padeda efektyviai įgyvendinti kiekvieną projektą, optimaliai panaudoti resursus, neviršyti sąmatų ir didinti darbuotojų produktyvumą.
Dynamics 365 for Sales
Padeda automatizuoti ir efektyviau vykdyti pardavimus, kurti gerąją kliento patirtį, individualizuoti pardavimo pasiūlymus, laiku pateikti pasiūlymus pakartotiniams pirkimams. Pardavėjams tai puikus informacijos valdymo įrankis, operatyviai suteikiantis reikalingų žinių apie klientą, ankstesnius jo pirkimus ir leidžiantis greitai reaguoti į užklausas.
Dynamics 365 for Customer Service
Klientų duomenų platforma, kuri padeda darbuotojams efektyviai komunikuoti ir kokybiškai aptarnauti klientus, operatyviai reaguoti į jų užklausas ar pretenzijas, formuoti geriausiai klientų poreikius atitinkančius, individualizuotus pasiūlymus.
Dynamics 365 for Field Service
Sprendimas paslaugų sektoriui - įmonėms, kurių pagrindinė veikla užtikrinti sklandų paslaugų teikimą nuo kontakto pradžios iki darbų atlikimo. Integruotos analitikos funkcija signalizuoja apie galimas paslaugų tiekimo problemas, joms dar neprasidėjus. Dynamics 365 for Field Service prisideda prie klientų gerosios patirties kūrimo ir stiprina klientų pasitikėjimą įmone.